+36 62 202 316

sales @ waccapp.com

Web Access Contact Center Application

SaaS

  • Beruházás nélkül elérhető
  • Gyorsan bevezethető
  • Rugalmasan bővíthető
  • Szolgáltatás központú
 

LAN Server

  • Saját környezetbe integrálható
  • Személyre szabható
  • Korlátlan felhasználószám
  • Hosszútávú megoldás
 
Kezelőfelület Bejövő Kimenő Vegyes
Operátor / Supervisor felület
Egységes, átlátható, könnyen kezelhető felület, mind az operátorok, mind a supervisorok számára. Központban az ügyfél adatokkal.

Adminisztrátor felület
Webes felület, mely bárhonnan elérhető a hálózaton keresztül. Csoportosítva, átláthatóan tartalmazza a rendszer beállításához szükséges funkciókat.

Megrendelő felület
A megrendelő egy webes felületen keresztül követheti nyomon kampányai állapotát.

 

 Alap funkciók Bejövő Kimenő Vegyes
Kampány beállítások
Az egyes megbízói feladatok külön kampányokba szervezhetők. A kampányok kézzel, de akkor automatikusan is indíthatók. A leállítás lehet kézi, időzített, vagy kvótázásos is.
Adatbázis kezelő
Egyedi híváslisták, adatbázisok feltöltése CSV-ből a kampányokhoz. Tetszőleges szerkezet, exportok kezelése.
Dokumentum kezelés
Szerződések, ajánlatok, templatek kezelése. Beszélgetés közben kitöltött dokumentumok e-mailen keresztüli automatikus elküldése.
Tárcsázási szabályok
Tárcsázási időszakok és szabályok beállítása kampányonként.
Felhasználó kezelés
Teljeskörű felhasználó és csoport kezelés. Skillek beállítása.
Jogosultsági rendszer
Jogosultsági szintek, előre definiált szerepkörök. Felhasználónként külön-külön is lehet szabályozni az egyes modulokhoz való hozzáférés. Read-only beállítások kezelése.
Terminációs kód szerkesztő
Rendszerszintű és kampányszintű terminációs kód kezelés. Egyedi értékek meghatározása az exportokhoz.
Kérdőív szerkesztő
Grafikus kérdőív / script szerkesztő. Virtuális kérdések beállítása, áttekinthető elágazások kezelése.
Üzenetküldés
Szöveges felhasználói és rendszer üzenetek küldése operátoroknak, supervisoroknak. Online chat.
Archiválás
Kampányok ütemezett és kézi archiválása, mentések készítése. Megrendelői export létrehozása.

 

Telefonos funkciók Bejövő Kimenő Vegyes
IVR szerkesztő
Interaktív, hangvezérelt menűrendszer.
PBX funkciók
Egyéb VoIP eszközök kezelése, mint asztali készülékek, ISDN gateway, stb.
Manuális tárcsázó
Kézi tárcsázó az operátori kliensben.
Power/Prediktív tárcsázó
Automata tárcsázási eljárások.
 

ACD - Automatic Call Distribution
Automata hívás kiosztás, várakozási sor kezelése

SBR - Skills-Based Routing
Tudás szerinti híváskiosztás az operátorok között.
Call Blending
Egyenletes hívás elosztás, hívások keverése.
   
Visszahívás kezelés
Viszahívások beállításának lehetősége, a beállított visszahívások automatikus vagy kézi indítása.
Hangrögzítés
Beszélgetések rögzítése.

 

Listák, statisztika, monitor
Bejövő Kimenő Vegyes
Híváslista (CDR)
Online operátorok
Aktuális hívások
Kimenő hívás statisztika  
Bejövő hívás statisztika  
IVR statisztika
Operátori statisztika
Supervisori statisztika

 

Extra funkciók
Bejövő Kimenő Vegyes
Üzenetrögzítő
A hívó üzenetet hagyhat, amennyiben nem elérhető az operátor, vagy nyitvatartási időn kívül érkezik a hívás.
Belehallgatás / Tanítás
A supervisor belehallgathat egy beszélgetésbe, illetve segíthet az operátornak egy adott hívás lebonyolításában.
Konferencia hívás
Konferencia hívások kezelése.
Kvótázás
WebService interface
Felület a külső programokkal való kommunikációhoz.
Távmunka kezelés
Functions

Felületek

  • Operátori / Supervisori
  • Adminisztrátori
  • Megrendelői
  • Többnyelvű megoldás
  • OS független

Alap funkciók

  • Kampányok kezelése
  • Adatbázisok kezelése
  • Tárcsázási szabályok
  • Jogosultsági rendszer
  • Terminációs kód szerkesztő

Telefonos funkciók

  • Manuális, Power/Prediktív tárcsázó
  • IVR szerkesztő
  • PBX funkciók (ISDN/SMS gateway, stb.)
  • ACD / SBR (Skills-Based Routing)
  • Visszahívás kezelés, hangrögzítés

Kimutatások, felügyelet

  • Hívás statisztikák
  • Operátori / Supervisori statisztikák
  • Üzenetrögzítő
  • Belehallgatás / Tanítás / Konferencia
  • Kvótázás