+36 62 202 316

sales @ waccapp.com

Web Access Contact Center Application

SaaS

  • Beruházás nélkül elérhető
  • Gyorsan bevezethető
  • Rugalmasan bővíthető
  • Szolgáltatás központú
 

LAN Server

  • Saját környezetbe integrálható
  • Személyre szabható
  • Korlátlan felhasználószám
  • Hosszútávú megoldás
 

Támogatás

Szakértő kollégáink segítségével segítünk Önnek kiválasztani a legjobb megoldást szolgáltatásaink közül. Szükség eseténtámogatást nyújtunk egy új call center beüzemeléséhez, kampányok felépítéséhez, scriptek és kérdőívek programozásához.

  • Telefonos support szolgáltatás: hétfő-péntek 7.00-19.00 óra között
  • E-mail support szolgáltatás: 7 x 24 órában (Munkaidőben 1 órán belüli reagálással, munkaidőn kívül 4 órán belül, illetve másnap reggel)
  • Személyes support munkaidőben: hétfő-péntek 8.00-17.00 óra között.

Telepítés

Megoldásunk elérhető SaaS (Software as a Service) és LAN Server (Helyi hálózati szerver) formájában is.

Software as a Service

Azon cégek számára, akik beruházási költségek nélkül kívánják igénybe venni szolgáltatásunkat, a SaaS megoldást javasoljuk. Így elkerülhető a szerver beszerzés, telepítés, IT struktúra módosítása, rendszerfelügyelet költségei. Amennyiben a későbbiek során mégis úgy döntenek, hogy szeretnének áttérni a LAN Server megoldásra, ekkor cégünk vállalja a szerver telepítését, konfigurálását, adatok áthelyezését az új szerverre.

Előnyei

  • Kezdeti beruházás nélkül elérhető
  • Gyorsan, akár pár óra alatt bevezethető
  • Rugalmasan bővíthető
  • Operátor számnak megfelelő, tervezhető havi költségek
  • Szolgáltatás szüneteltetése
  • Maximális védelem és biztonság a tárolt adatok tekintetében

LAN Server

Saját IT infrastruktúrával rendelkező cégek számára, illetve azon megrendelőinknek ajánljuk, akik hosszú távra terveznek. Állandó legalább 10 operátorral rendelkező cégek számára, hosszabb távon kifizetődőbb, egyszeri, nagyobb beruházást igényel.

Előnyei

  • Saját IT környezetbe integrálható
  • Személyre szabható
  • Korlátlan felhasználószám
  • Hosszútávú megoldás
  • Egyszeri beruházási költség
Functions

Felületek

  • Operátori / Supervisori
  • Adminisztrátori
  • Megrendelői
  • Többnyelvű megoldás
  • OS független

Alap funkciók

  • Kampányok kezelése
  • Adatbázisok kezelése
  • Tárcsázási szabályok
  • Jogosultsági rendszer
  • Terminációs kód szerkesztő

Telefonos funkciók

  • Manuális, Power/Prediktív tárcsázó
  • IVR szerkesztő
  • PBX funkciók (ISDN/SMS gateway, stb.)
  • ACD / SBR (Skills-Based Routing)
  • Visszahívás kezelés, hangrögzítés

Kimutatások, felügyelet

  • Hívás statisztikák
  • Operátori / Supervisori statisztikák
  • Üzenetrögzítő
  • Belehallgatás / Tanítás / Konferencia
  • Kvótázás